Ευρωπαϊκή Δράση eTwinning της Δ΄ Τάξης.

Ευρωπαϊκή Δράση eTwinning της Δ΄Τάξης.

Το eTwinning (https://www.etwinning.net) είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες. H δράση αυτή παρέχει στα σχολεία της Ευρώπης ένα ασφαλές περιβάλλον για δικτύωση, ενώ παράλληλα στοχεύει και σε μια πλήρη και συστηματική συνεργασία των σχολείων σε όλα τα επίπεδα (Μαθητές, Δάσκαλοι, Σχολικές τάξεις και Σχολική Διεύθυνση). Γι? αυτό το σκοπό εγγυάται στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές μια προστατευμένη περιοχή (με όνομα χρήστη και συνθηματικό) όπου η δουλειά τους παραμένει απόρρητη και στην οποία δεν έχουν πρόσβαση εξωτερικοί χρήστες του διαδικτύου. 

Την Σχολική Χρονιά 2017 ? 2018 και στο πλαίσιο του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης, θα συνεργαστούμε με ένα σχολείο στην Ισπανία σε ένα έργο eTwinning με θέμα “Το Δάσος”. Το σχολείο λέγεται CEIP Larrea HLHI (http://www.larreaeskola.net/) και βρίσκεται στο Μπαρακάλντο, μια πόλη 100.000 κατοίκων κοντά στο Μπιλμπάο.

Σκοπός του προγράμματος είναι ο εμπλουτισμός των γνώσεων των μαθητών σχετικά με το δάσος η ευαισθητοποίηση τους για θέματα σχετικά με το δάσος και η ενίσχυση του ενδιαφέροντός τους για τη Φύση/το Περιβάλλον γενικότερα. Στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη της οικολογικής τους συνείδησης και η ενδυνάμωση της αγάπης και του σεβασμού για το δάσος. Επιμέρους στόχοι της δράσης αποτελούν η χρήση της αγγλικής γλώσσας ως μέσο επικοινωνίας με μαθητές από άλλες χώρες, η ανάπτυξη φιλιών, η αλληλεπίδραση με διαφορετικά ήθη και έθιμα και τέλος η ανάπτυξη δεξιοτήτων ΤΠΕ.

Υπεύθυνη για την etwinning” δράση του Σχολείου μας, η Καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας κ. Μαριάνθη Τόλιου. 

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top